سلمان خان کو ۱۰؍کروڑ کا ہتک عزت نوٹس

  • Monday, 27 June 2016 07:37
  • Published in فلم
سلمان خان کو ۱۰؍کروڑ کا ہتک عزت نوٹس All images are copyrighted to their respective owners.

سلمان خان سے ان کے بیان پر عوامی طور پر معافی مانگنے کے لئے کہا

ممبئی: (ایجنسی)خود کا موازنہ ریپ سے متاثرہ والا بیان پر اداکار سلمان خان کی مشکلیں بڑھتی ہی دکھائی دے رہی ہیں۔حصار کی رہنے والی ایک گینگ ریپ متاثرہ نے سلمان خان کو ۱۰؍کروڑ روپے کا ہتک عزت نوٹس بھیجا ہے۔

 اس کے ساتھ ہی انہوں نے سلمان خان سے ان کے بیان پر عوامی طور پر معافی مانگنے کے لئے کہا ہے۔نوٹس بالی ووڈ اداکار سلمان خان کے ممبئی علاقے کے باندرا میںواقع گھر بھیج دیا گیا ہے۔ بتا دیں کہ گزشتہ ہفتے سلمان نے ایک بیان دیا تھا جس میں انہوں نے اپنی فلم سلطان کی شوٹنگ کے مقابلے ایک ریپ متاثرہ سے کی تھی۔ تاہم انہوں نے بعد میں اپنے بیان پر صفائی دیتے ہوئے معافی بھی مانگی تھی لیکن یہ معاملہ طول پکڑتا جا رہا ہے اور سلمان کے والد سلیم خان کے ذریعے اپنے بیٹے کے بیان پر معافی مانگنے کے بعد بھی لوگ مطمئن نہیں ہیں ۔

معلوم ہو کہ چار سال پہلے لڑکی کو۱۰؍ غنڈوں نے اغوا کر کے اس کے ساتھ مبینہ طور پر عصمت دری کی تھی۔ اس واقعہ کے بعد متاثرہ کے والد نے خود کشی کر لی تھی۔ ۱۰؍ ملزمین میں سے چار کو نچلی عدالت نے عمر قید کی سزا سنائی تھی۔ نچلی عدالت کے فیصلے کے خلاف متاثرہ نے پنجاب اور ہریانہ کورٹ میں اپیل کرتے ہوئے قصورواروں کو موت کی سزا دینے کا مطالبہ کیا ہے۔ متاثرہ کے وکیل کی طرف سے سلمان کو بھیجے گئے نوٹس کے مطابق ’’میری موکل ریپ کا شکار ہے۔ آپ ریپ متاثرہ جیسا محسوس کرنے والے بیان کی وجہ سے وہ دماغی طور پر ٹراما سے گزر رہی ہے۔ ۲۱؍ جون ۲۰۱۶ء کو دیئے گئے آپ کے بیان سے اس کی ذہنی حالت بگڑی ہے اور وہ نفسیاتی ماہرین سے اپنا علاج کرا رہی ہے۔ نوٹس کے مطابق،۲۱؍ جون۲۰۱۶ء کو دیا گیا خوش بیان، غلط ہے اور ہندوستان کے آئین کی روح کے خلاف ہے۔

ریشما ریپ پيڑتاو کے لئے کام کرنے والے ایک این جی او کے ساتھ کام کرتی ہیں۔ انہوں نے کہا،اتنی بڑی پروفائل اس طرح کے الفاظ کا استعمال کس طرح کر سکتی ہے۔

 ریپ کا شکار کی پریشانی اور ان کا درد ہم جانتے ہیں۔

Rate this item
(0 votes)

Related items