۱۷۰۰؍حاملہ خواتین نے اجتماعی یوگا کیا

  • Wednesday, 22 June 2016 01:36
  • Published in دلچسپ
۱۷۰۰؍حاملہ خواتین نے اجتماعی یوگا کیا All images are copyrighted to their respective owners.

 گینز بک آف ورلڈ ریکارڈ انتظامیہ کے مطابقنیا ریکارڈہندوستان اور راجکوٹ کے نام درج ہو جائے گا

احمد آباد: (ایجنسی)تقریبا ۱۷۰۰؍ حاملہ خواتین نے آج دوسرے بین الاقوامی یوم یوگا کے موقع پر گجرات کے راج کوٹ شہر میں ایک ساتھ یوگا کر کےچین میں اسی ماہ بنے حاملہ خواتین کے اجتماعی یوگا کی گنیز ورلڈ ریکارڈ کو توڑنے کی کوشش کی۔

چین کے انهوئی کے هیفئي کے ایک اسپتال میں گزشتہ پانچ جون کو۹۱۳؍ حاملہ خواتین نے ایک ساتھ یوگا کر کے حاملہ خواتین کے یوگا کرنے کا گنیز ورلڈ ریکارڈ بنایا تھا۔

راج کوٹ کے کلکٹر وكرانت پانڈے نے يواین آئی کو بتایا کہ تقریبا۱۷۰۰؍ خواتین نے كالاواڈ روڈ کے سوامی نارائن آڈیٹوریم میں ایک ساتھ یوگا کیا۔ اس سلسلے میں گینز بک آف ورلڈ ریکارڈ کے انتظامیہ سے تمام ضروری اجازت لے لی گئی تھی اور طے معیار کے مطابق تمام شریک خواتین ۱۲؍ ہفتے یا اس سے زیادہ وقت سے حاملہ تھیں۔

 کم از کم ۳۰؍ منٹ یوگا کرنے کی بندش تھی پر سیشن اس سےکہیں زیادہ دیرتقریبا ۴۷؍ منٹ تک چلا۔ اس میں ہری دوار کے ایک تسلیم شدہ یوگا انسٹرکٹر نے ڈاکٹروں کی موجودگی میں یوگا کرایا۔

مسٹر پانڈے نے بتایا کہ اس اجتماعی یوگا پروگرام سے جڑے دستاویزات اور اس کا ویڈیو گنیزبک انتظامیہ کو بھیج دیا گیا ہے۔ جیسے ہی اسے حتمی منظوری ملے گی نیا ریکارڈہندوستان اور راجکوٹ کے نام درج ہو جائے گا۔

Rate this item
(0 votes)

Related items