گھر میں اچانک نکلے ۱۸۶؍ سانپ

  • Thursday, 12 May 2016 07:52
  • Published in دلچسپ
گھر میں اچانک نکلے ۱۸۶؍ سانپ All images are copyrighted to their respective owners.

 گاؤں کے لوگوں نے سانپوں کو محکمہ جنگلات کے حوالے کر دیا ہے

لکھیم پور کھیری،یوپی:(ایجنسی)اتر پردیش کے لکھیم پور کھیری کے گاؤں اويل میں ایک گھر سے ۱۸۶؍ سانپنکلے۔ گاؤں کے لوگوں نے سانپوں کو محکمہ جنگلات کے حوالے کر دیا ہے. بتایا جا رہا ہے کہ یہ سانپ تقریباً ۴۰؍ سالوں سے اسی گھر میں رہ رہے تھے۔

گاؤں میں۴۰؍ سال پہلے بنے ایک مکان میں اچانک سانپ نکلنے شروع ہوگئے۔ ایک دو نہیں، ایک ایک کر پورے۱۸۶؍ سانپ نکل آئے۔ ان پھنکار سے لوگ دہشت میں آ گئے۔ آناً فاناً ایک تانترک کو بلایا گیا۔ اس نے بتایا کہ سانپوں کا یہ کنبہ۴۰؍ سال سے اسی گھر میں رہ رہا تھا۔ اب اس کنبے کے سانپ نیند سے جاگ گئے ہیں۔ ان کو نکلنے کا راستہ دیا جائے۔

اس هیحیرت انگیز واقعہ کےشاہداويل گاؤں کے جتندر مشرا  نے بتایا ،گھرمیںان کا خاندان سو رہا تھا ان کو دیوار کے پاس کچھ آہٹ سنائی دی۔ دیکھا تو سانپ کے دو جوڑے وہاں موجود تھے۔ گھر والوں اور ارد گرد کے لوگوں نے سانپوں کو قابو میں کر لیا۔ قریب ایک گھنٹے بعد ویسی ہی آوازیں پھر آنے لگیں۔ اس بار پھر کئی سانپ اسی جگہ پر بیٹھے ملےتو پورے خاندان کی نیند اڑ گئی۔ ساری رات گھر کے باہر لوگ کھڑے رہے اور سانپ ایک ایک کر سامنے آتے گئے۔

صبح جب تانترک کو بلایا گیا تو اس نے اس پرانی دیوار کو هٹوايا۔ اس میں سے بہت سے سانپ باہر نکلنے لگے۔ تانترک نے اس گھر سے ۱۸۶؍ سانپ پکڑے۔ اس نے بتایا کہ اس قسم کے سانپ۴۰؍۵۰؍ سال بعد اپنے بل سے باہر نکلے ہیں۔

 مندر کے پیچھے واقع رہائشی علاقے میں سانپوں کی بھاری تعداد میں موجودگی یقینا ًحیران کر دینے والا واقعہ ہے۔ معاملے میں محکمہ جنگلات کی طرف سے یہ یقینی بنایا جا رہا ہے کہ اس مکان میں سانپ کس طرح آئے اور یہ سانپ کس نسل کے ہیں۔

Rate this item
(0 votes)